Hoş Geldin Ramazan

Hoş Geldin Ramazan

Ramazan ayı bu kez Haziran ayında geliyor. İmsakiyeler buzdolabı ve ceplerimizden eksik olmayacak. Pocket Media çözümleri sayesinde müşterilerimiz daha önce iftar sofraları için lezzetli tarifleri ve imsakiye bilgilerini içeren Z-CARD® çalışmalarını oldukça etkili bir...
Euro 2016 Çoşkusuna markanızda katılsın…

Euro 2016 Çoşkusuna mar...

Euro 2016 heyecanı Haziran ayında başlıyor. Fransa’da gerçekleşecek olan turnuvaya Türkiye’nin doğrudan katılması heyecanı arttırdı. Bir futbol ülkesi olan Türkiye’de daha öncede müşterilerimiz Z-CARD®’ın saklanabiliriği avantajını kullanarak...

7 adımda Verimli ve Baş...

Tanıtım kampanyası planlarken kampanyanın genellikle istenilen üç sonucu olduğunu unutmayın: Sonuç 1: Tanıtım mesajınızın hedef kitleye ulaşması Sonuç 2: Mesajınızın hedef kitle tarafından anlaşılması Sonuç 3: Mesajınızın alıcıları harekete...

Çözüm Konumlandırma ile...

Toplumumuz reklam ve pazarlama mesajları ile adeta bombardımana tutuluyor. Pazarlama çıkışınızı nasıl yaparsınız ve hedef kitlenizde nasıl etkili olursunuz? Cevabı çok basit: dinlemesi için müşterinizin zamanını alın ve mesajınızı kendisine iletin. Herhangi bir...

Pazarlamada İnsan Unsur...

  Pazarlama bütçenizi arttırmadan satışlarınızı arttırabilmenin en önemli yolu bir kez hizmet verdiğiniz müşterilerle ilişkinizi sürekli kılmak, sürece insan unsurunu katmak ve söz konusu ilişkiyi büyütmek için çaba sarf etmektir.  Bir müşterinin sizden...
Pazarlama Yöntemleri (Devam) –  Pazarlamada Basılı Malzemeler

Pazarlama Yöntemleri (D...

Pazarlama, müşteri kazanmak ve kazanılan müşteriyi tutmak için yapılan çok yönlü faaliyetler bütünüdür. Günümüzde internet pazarlamacılığı en yaygın kullanılan satış ve pazarlama yöntemlerinden biridir. Ancak bu yöntemin etkili olabilmesi için diğer pazarlama...